Regulamin sklepu internetowego Na Rogu w Lanckoronie


Regulamin ważny od 01.02.2024r.


Sklep Na Rogu w Lanckoronie działający pod adresem internetowym www.naroguwlanckoronie.pl
prowadzony jest przez firmę:

FHU Kamila Zaręba Kudła
Rynek 39 , 34-143 Lanckorona
NIP 551 262 80 81

Dane kontaktowe: sklep@naroguwlanckoronie.pl tel. 530 747 870

§1 Definicje


Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93),
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w zakresie
niezwiązanym bezpośrednio o z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią
art. 221 Kodeksu cywilnego),
Produkt – każdy produkt fizyczny lub wirtualny dostępny w sklepie www.naroguwlanckoronie.pl
Sklep – Sklep internetowy o adresie naroguwlanckoronie.pl
Sprzedawca – Firma Handlowo Usługowa Kamila Zaręba Kudła NIP 551 262 80 81
Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.
2014 poz. 827).

§2 Postanowienia wstępne


Za pośrednictwem Sklepu, Klient może dokonać zakupu Produktów uwidocznionych na
stronie głównej i podstronach sklepu.
Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki
Sprzedawcy i Klientów.
Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, Klient jest zobowiązany zapoznać się z
Regulaminem, a rozpoczęcie korzystania ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją wszystkich
jego postanowień.
Regulamin jest integralna ̨ częścią ̨ umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
Dokonanie zakupu możliwe jest bez zakładania konta. W żadnym jednak przypadku, Klient
nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo, ani pod pseudonimem.
Umowy w Sklepie są zawierane w języku polskim.
Wszystkie ceny Produktów podane na stronie głównej lub podstronach Sklepu są cenami
brutto (zawierają podatek VAT).
Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Produkcie w momencie złożenia
zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą opisaną w § 3 Regulaminu.
Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest
konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie
Klienta. Wystarczające są:

  • dostęp do Internetu,
  • standardowy system operacyjny, – standardowa przeglądarka internetowa, – posiadanie
    aktywnego adresu e-mail.

§3 Proces zamawiania

Zamówienia w Sklepie można składać całą dobę, we wszystkie dni roku.

Zawartość strony internetowej i podstron Sklepu stanowi zaproszenie do zawarcia umowy
w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a zatem samo złożenie zamówienia przez Klienta nie
oznacza natychmiastowego zawarcia umowy.

W celu złożenia zamówienia, Klient zobowiązany jest podjąć następujące kroki:

  • wybrać Produkt lub Produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku
    „Dodaj do koszyka”,
  • na podstronie „Koszyk” kliknąć w przycisk „Przejdź do realizacji zamówienia”,
  • wpisać dane odbiorcy zamówienia, w tym adres, na który ma nastąpić́ dostawa zamówionych
    Produktów,
  • w przypadku chęci otrzymania faktury, należy podać nazwę firmy oraz NIP.
  • wybrać sposób dostawy zamówionych Produktów.
  • wybrać formę płatności za zamówione Produkty,
  • zapoznać się z regulaminem
  • kliknąć́ przycisk „Złóż zamówienie”.

W formularzu zamówienia Klient jest zobowiązany podać prawdziwe dane osobowe. Klient
ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega
sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane
lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim
przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o
wątpliwościach Sprzedawcy.

W takiej sytuacji Klient przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych
z weryfikacją prawdziwości podanych danych.

W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem,
Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.

Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są
prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i
poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.

Z chwilą kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie” zgodnie z ust. 3 powyżej, Klient składa
Sprzedawcy ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem. Po kliknięciu
przycisku „Kupuję” zgodnie z ust. 3 powyżej, Klient zostanie przeniesiony na podstronę z
podsumowaniem zamówienia.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji
płatności.

§4 Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz
prezentowane są Klientowi na etapie składania zamówienia.

Dostępne metody dostawy Produktów opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane
są Klientowi na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy zamówienia ponosi Klient, chyba że
Sprzedawca na stronie Sklepu wskaże inaczej.

Dostępne formy płatności w Sklepie:

  • Przelew internetowy
  • Płatność poprzez przelewy24.pl
  • Płatność gotówką lub kartą w sklepie stacjonarnym Na Rogu w Lanckoronie, Rynek 39,
    34-143 Lanckorona – dotyczy odbioru osobistego
  1. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy Produktów objętych zamówieniem:
  • Inpost Paczkomat
  • Inpost Przesyłka kurierska

Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 3 dni roboczych, chyba, że w opisie
produktu widnieje inna informacja.

Zamówienie uważa się za zrealizowane w chwili nadania przesyłki do Klienta.

Przesyłka powinna zostać dostarczona do Klienta w terminie wynikającym z wybranego
sposobu dostawy.

W sytuacji gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego zamówienia, Klient ma
prawo wyboru, czy zrealizuje zamówienie tylko w części, czy rezygnuje z zamówienia.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest: przelewy24.pl

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne
lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i
dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie, Sklep może
samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny
koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje
rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia,
korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub
reklamowanej części zamówienia.

§5 Odstąpienie od umowy Konsumenta

Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy
bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych Produktów.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i
po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o
odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład wiadomość email
wysłana na adres e-mail: sklep@naroguwlanckoronie.pl )

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację
dotyczącą wykonania przysługującemu Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane
od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia produktów, niezwłocznie, a w każdym przypadku
nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa
odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji. W każdym przypadku Klient nie
poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy nie odesłał produktu,
Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania
produktu.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem
korzystania z produkty w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania produktu.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez
klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty
płatniczej Zamawiającego

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez
klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty
płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego
samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na
inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§6 Rękojmia Sprzedawcy

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę
fizyczną lub prawną (rękojmia).

W razie stwierdzenia wady Produktu, Klient powinien wysłać zawiadomienie
(oświadczenie) o stwierdzonej wadzie na adres e-mail Sprzedawcy.
Klient zobowiązany jest przesłać opis stwierdzonej wady oraz, jeśli to możliwe, załączyć zdjęcie.

Jeżeli Produkt ma wadę, Klient powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając
jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie
stosownej treści.

Klient może zwrócić Produkt na adres:

FHU KAMILA ZARĘBA-KUDŁA , Rynek 39, 34-143
Lanckorona
Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia
doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego
reklamacja została złożona.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedura ̨ składania reklamacji
Klient może uzyskać wskazówki, pisząc na adres e-mail.
Dodatkowe informacje
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego; ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie
danych osobowych.